Lovasfelszerelés, lószerszám, lovas ruházat, webáruház

Kategóriák
LónakLovasnakÁpolás, LótartásTakarmányozásVillanypásztorSzakágAjándékPályaProblémák szerintSzettekLegújabb termékekOutlet, akciós termékekHorseCoinKutya, Macska

RENEDELÉS MENETE

www.nagylovas.hu webáruházban a vásárlás nem kötött regisztrációhoz. A megrendeléskor szükséges, hogy a Felhasználó a megrendelés teljesítéséhez valamint a számlázáshoz szükséges adatokat megadja a megrendelési folyamat során (név, számlázási és szállítási cím, telefonszám, e-mail cím).

Termékkeresés

Termékek kosárba helyezése

Kosár: A kosár oldalon megtalálja az összes kosárba helyezett terméket. Itt törölheti vagy módosíthatja a termékek mennyiségét. Innen tovább tud menni a pénztárhoz vagy folytatni tudja a vásárlást.

Tovább a pénztárhoz ˃ itt a szállítási és számlázási adatokat kérjük megadni.

Ezután a szállítási módot és a fizetési módot lehet a listából kiválasztani. A jobb oldalon lent a szállítási módhoz tartozó szállítási költség is szerepel. A Felhasználó a megrendeléssel kapcsolatos megjegyzését a „megjegyzés” panelbe írhatja be. A „Rendelés elküldése” gombra kattintva küldheti el megrendelését. Tájékoztatjuk, hogy megrendelése fizetési kötelezettséggel járó megrendelés. Ezután az oldalon egy üzenet jelenik meg.

MEGRENDELÉSEK VISSZAIGAZOLÁSA, FELDOLGOZÁSA

Az Üzemeltető a Fogyasztó részére 48 órán belül e-mailben automatikus visszaigazoló e-mailt küld a megrendelésről. Amennyiben a Fogyasztó nem kapja meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a Fogyasztó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni.

Az automatikus visszaigazoló e-mail a következőket tartalmazza: a megrendelés sorszámát, a megrendelő adatait (a pontos számlázási, szállítási címet, e-mail címet, telefonszámot) a megrendelt termék(ek) nevét, árát, paramétereit, a választott fizetési és szállítási módokat, valamint a Megrendelő rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon keddtől péntekig 10 órától folyamatosan a nyitva tartási időben történik. A nyitvatartási időn kívül leadott megrendelések a következő első munkanapon kronológiai sorrendben kerülnek feldolgozásra.

Amennyiben minden megrendelt termék készleten van, úgy külön értesítés nélkül elküldjük a Megrendelő részére a termékeket UTÁNVÉTTEL. A Megrendelőt a GLS illetve az MPL értesíti SMS-ben vagy e-mailben a csomag kiszállításának várható időpontjáról.

Általános teljesítési határidő:  belföldre a csomag feladásától számított 2 munkanap.

Abban az esetben, ha megrendelése pontosítást igényel, esetlegesen nincs minden termék azonnal készleten, munkatársunk telefonon vagy e-mailben megkeresi a megrendelőt a megrendeléssel kapcsolatban. A megrendelő későbbi válasza esetén a teljesítési határidő módosulhat. Amennyiben az értesítésre sem válaszol a Megrendelő, úgy a megrendeléstől számított 5 munkanap után a rendelést töröljük.

Részteljesítés: Amennyiben nincs minden megrendelt termék készleten, a vállalkozás megkísérli minden esetben a Megrendelőt telefonon értesíteni. A Megrendelő tudomásul veszi, amennyiben nem lehetséges a Megrendelőt elérni, akkor a megrendelésből készleten lévő termékeket a vállalkozás a Megrendelő részére elküldi. A vállalkozás mérlegeli a megrendelést. Ha készleten lévő megrendelt termék értéke kevesebb, mint a szállítási költség, akkor a készleten lévő terméket nem küldi el a Megrendelőnek.

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL esetén kollégánk értesítése után a Megrendelő a nyitva tartási időben (kapcsolat oldal) a megrendelt termék(ek)et a Lovas Szakáruházban (Budapest-1101 Kőbányai út 41/c) veheti át. Itt lehetőség van készpénzes vagy bankkártyás fizetésre (VISA, VISA ELECTRON, MASTERCARD). 

Amennyiben a megrendelt termék(ek) et Személyes átvétel-el rendelte meg,  az árucikkeket a megrendeléstől számított 5 munkanapig (este 18 óráig) tudjuk eltenni a Megrendelő számára, ezután a rendelést sztornózzuk.

UTÁNVÉTEL esetén a megrendelt termék(ek) értékét és a szállítási díjat a csomag átvételekor a kézbesítőnek/futárnak kell készpénzben kifizetnie.
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a csomagon észlelt sérülés esetén azonnal kérje a jegyzőkönyv felvételét. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! 

Az üzemeltető a megrendelt termékekről számlát állít ki, a Megrendelő által megadott számlázási adatok alapján. Az eredeti számlát valamint az Elállási nyilatkozatot a csomagba helyezi.

HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS, INFORMÁCIÓK

A megrendelt termékek kiszállítását az MPL illetve a GLS végzi. A csomagok kézbesítése munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban történik. Az MPL amennyiben nem tudja kézbesíteni a csomagot a Megrendelő számára, úgy értesítőt hagy, hogy melyik postahivatalban mikor vehető át a csomag.
Amennyiben a Megrendelő "postán maradó" szállítást választ, úgy az MPL  SMS-ben történt értesítése után a megrendeléskor megjelölt postahivatalban személyesen veheti át a  csomagot.
A GLS futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, a megadott telefonszámon  vagy e-mailben értesíti a címzettet. Ha kézbesítéskor nem érhető el a címzett, akkor a futár a kiszállítási címen értesítést hagy.


Kapcsolat
Nagy Lovas Kft
Cím: 1101 Budapest, Kőbányai út 41/c
E-mail:
Tel: 06-70-333-2283
Vevőszolgálat
Hétfő: Szünnap (Az állatpatika nyitva van)
K-P: 10-18h
Szombaton: 9-13h
Vasárnap: Szünnap
E-mail:
Tel: 06-70-333-2287