Lovasfelszerelés, lószerszám, lovas ruházat, webáruház

Kategóriák
LónakLovasnakÁpolás, LótartásTakarmányozásVillanypásztorSzakágAjándékPályaProblémák szerintSzettekLegújabb termékekOutlet, akciós termékekHorseCoinKutya, Macska

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Hogyan tudok rendelni?

Számítógépről, okos telefonról vagy tabletről is rendelhet webáruházunkból. Rendelését könnyen és egyszerűen leadhatja.

Lehetséges-e személyesen megvásárolni a termékeket?

Igen, a budapesti Lovas Szakáruházban. Az aktuális weboldalunkon látható termékekből áll.

Hogyan tudok terméket keresni?

Szükséges-e regisztrálnom a vásárláshoz?

Nem szükséges regisztrálnia. Rendelését leadhatja Vendégként is. Viszont megrendelése folyamán a rendelés teljesítéséhez és a számlázáshoz szükséges megadnia a számlázási és szállítási címet, telefonszámát és e-mail címét. Azonban ha regisztrál, akkor követheti megrendelése állapotát, valamint követheti csomagja útját a csomagszám alapján miután a csomagot szállító cég átvette cégünktől.

Mire figyeljek a rendelés leadásakor?

Nagyon fontos, hogy pontos nevet, szállítási adatokat, és pontos telefonszámot és e-mail címet adjon meg, amin el tudjuk Önt érni. Hibás név, cím és elérhetőség esetén a rendelés késhet. Kérjük figyelje telefonhívásait és figyelje megadott e-mail fiókját.

Mit tehetek, ha a megrendelés folyamán tévedésből rossz terméket raktam a kosárba?

A kosár oldalon bármely termékét törölheti a listából.

Mi igazolja, hogy a webáruházban leadott megrendelésem ténylegesen megérkezett az eladóhoz?

A vállalkozás köteles a fogyasztó megrendelését haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül elektronikusan visszaigazolni, ami a gyakorlatban egy automatikus visszaigazoló e-maillel történik, amely a megrendelést erősíti meg és tartalmazza a megrendelés adatait (megrendelő neve, telefonszáma, e-mail címe, számlázási és szállítási cím, termék(ek) megnevezése, ára, szállítási feltételek, stb.) és megerősíti, hogy a megrendelés a vállakozáshoz megérkezett. Ha a visszaigazolás 48 órán belül nem történik meg, a fogyasztót nem köti megrendelése és nem köteles a leszállított termék átvételére. 

Hova kérhetem a megrendelt termék kiszállítását?

Online vásárlás esetén lehetősége van a termék kiszállítását akár az ön által megadott címre (lakóhelyére, akár munkahelyére is) vagy Postahivatalba (postán maradó csomagként) kérnie. Választhatja a személyes átvételt is. A vállalkozás által visszaigazolt terméke(ke)t a Megrendelővel egyeztetve a Nagy Lovas Kft Lovas Szakáruházában (Budapest 1101, Kőbányai út 41/c. szám alatt, nyitva tartási időben) veheti át a fogyasztó 5 munkanapon belül.

Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

A várható kiszállítás ideje: Amennyiben az összes megrendelt termék készleten van, a rendelés feldolgozása után a csomag futárnak történt átadásától számított 2 munkanap.  Ha a megrendelésben szerepel olyan termék, mely nincs készleten, kollégánk telefonon - ha telefonon nem sikerül a megrendelőt elérni, akkor - e-mailben értesíti és egyezet a Megrendelővel.

Kapok-e értesítést a csomag kiszállításának idejéről?

Ha GLS-vel kérte a szállítást, akkor a GLS SMS-ben értesíti önt az utánvét összegéről és a kiszállítás várható időpontjáról. Illetve e-mail-ben értesíti önt a GLS az utánvét összegéről és a kiszállítás várható időpontjáról, mely e-mailben lehetősége van a kiszállítási címet és időpontot megváltoztatni.

Ha MPL-lel kérte a szállítást, akkor a  posta SMS-ben értesíti önt az utánvét összegéről és a kiszállítás várható időpontjáról.

Hogyan fizethetem ki a megrendelt termékeket?

A megrendelését utánvéttel a csomag átvételekor a futárnak fizetheti ki. Ha a termékeket „postán maradó” csomagként rendelte, akkor az ön által kiválasztott postahivatalban fizetheti ki a csomagot az átvételkor.

Bankkártyával tudok-e fizetni?

A webáruházban megrendelt termékek kifizetésére bankkártyás fizetést nem tudunk elfogadni.

A személyes átvétel esetén a budapesti Lovas Szakáruházban van lehetőség bankkártyás fizetésre (Visa, Visa Electron, Mastercard).

Elfogadnak-e utalványokat vagy egészségpénztári kártyát?

Nem. Saját vásárlási utalványaink kivételével jelenleg nem fogadunk el utalványokat.

Mit tegyek, ha sérülten érkezett a csomag?

Az átvétel előtt a csomagot nem bonthatja ki, de kérjük a csomag sértetlenségét mindenképpen ellenőrizze. Ha a csomag sérült, akkor mindenképpen a futárral vetessen fel jegyzőkönyvet a kárról és kérjük a jegyzőkönyvet továbbítsa nekünk. Ha a csomagot nem ellenőrzi az átvételkor, a jegyzőkönyv hiányában sajnos nem áll módunkban utólagos reklamációt elfogadni.

Hogyan kapom meg a számlát?

Az eredeti számlát elektronikus úton juttatjuk el a csomag összekészítésekor.

Van a termékekre jótállás?

A termékekre vonatkozó kellékszavatosság, termékszavatosság  és jótállásról az alábbi link alatt kap részletes tájékoztatást: Szavatosság

Élhetek-e az Elállás jogával?

Az Elállási joggal kapcsolatos részletes tájékoztatás az alábbi link alatt található: Elállás joga

Rossz méretben rendeltem a terméket, kérhetek cserét?

Kérjük hívja ez ügyben ügyfélszolgálatunkat. Kérjük, érdeklődjön elérhetőségeink egyikén: Kapcsolat oldal

Honnan értesülhetek az akciókról, újdonságokról?

Kérjük iratkozzon fel e-mail címével Hírlevél szolgáltatásunkra.

Kérjük olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket!


Kapcsolat
Nagy Lovas Kft
Cím: 1101 Budapest, Kőbányai út 41/c
E-mail:
Tel: 06-70-333-2283
Vevőszolgálat
Hétfő: Szünnap (Az állatpatika nyitva van)
K-P: 10-18h
Szombaton: 9-13h
Vasárnap: Szünnap
E-mail:
Tel: 06-70-333-2287