Ausztrál nyereg és felszerelései
Chambone, Gogue, Thiedemann, + Segédszárak
Hogyan tudok rendelni?
Számítógépről, okos telefonról vagy tabletről is rendelhet webáruházunkból. Rendelését könnyen és egyszerűen leadhatja. Telefonon is felveszünk rendeléseket a nyitvatartási időben. Telefonszámainkat és a nyitvatartási időt a Kapcsolat menüben találja.
Lehetséges-e személyesen megvásárolni a termékeket?
Igen, a budapesti Lovas Szakáruházban. Az aktuális készletről kérjük érdeklődjön telefonon. Telefonszámainkat és a nyitvatartási időt a Kapcsolat menüben találja.
Hogyan tudok terméket keresni?
Szükséges-e regisztrálnom a vásárláshoz?
Nem szükséges regisztrálnia. Rendelését leadhatja Vendégként is. Viszont megrendelése folyamán a rendelés teljesítéséhez és a számlázáshoz szükséges megadnia a számlázási és szállítási címet, telefonszámát és e-mail címét. Azonban ha regisztrál, akkor követheti megrendelése állapotát, valamint követheti csomagja útját a csomagszám alapján miután a csomagot szállító cég átvette cégünktől.
Mire figyeljek a rendelés leadásakor?
Nagyon fontos, hogy pontos nevet, szállítási adatokat, és pontos telefonszámot és e-mail címet adjon meg, amin el tudjuk Önt érni. Hibás név, cím és elérhetőség esetén a rendelés késhet. Kérjük figyelje telefonhívásait és figyelje megadott e-mail fiókját.
Mit tehetek, ha a megrendelés folyamán tévedésből rossz terméket raktam a kosárba, vagy a teljesítési feltételek kiválasztásánál „félrekattintottam”?
A webáruházban a félrekattintások és adatbeviteli hibák kijavítására kattintson a „vissza” vagy „törlöm” gombra!
Mi igazolja, hogy a webáruházban leadott megrendelésem ténylegesen megérkezett az eladóhoz?
A vállalkozás köteles a fogyasztó megrendelését haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül elektronikusan visszaigazolni, ami a gyakorlatban egy automatikus visszaigazoló e-maillel történik, amely a megrendelést erősíti meg és tartalmazza a megrendelés adatait (megrendelő neve, telefonszáma, e-mail címe, számlázási és szállítási cím, termék(ek) megnevezése, ára, szállítási feltételek, stb.) és megerősíti, hogy a megrendelés a vállakozáshoz megérkezett. Ha a visszaigazolás 48 órán belül nem történik meg, a fogyasztót nem köti megrendelése és nem köteles a leszállított termék átvételére.
Hova kérhetem a megrendelt termék kiszállítását?
Online vásárlás esetén lehetősége van a termék kiszállítását akár az ön által megadott címre (lakóhelyére, akár munkahelyére is) vagy Postahivatalba (postán maradó csomagként) kérnie. Választhatja a személyes átvételt is. A vállalkozás által visszaigazolt terméke(ke)t a Megrendelővel egyeztetve a Nagy Lovas Kft Lovas Szakáruházában (Budapest 1101, Kőbányai út 41/c. szám alatt, nyitva tartási időben) veheti át a fogyasztó.
Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
A várható kiszállítás ideje: Amennyiben az összes megrendelt termék készleten van, a rendelés feldolgozása után a csomag futárnak történt átadásától számított 2 munkanap. Ha a megrendelésben szerepel olyan termék, mely nincs készleten, kollégánk telefonon - ha telefonon nem sikerül a megrendelőt elérni, akkor - e-mailben értesíti és egyezet a Megrendelővel.
Kapok-e értesítést a csomag kiszállításának idejéről?
Ha GLS-vel kérte a szállítást, akkor a GLSSMS-ben értesíti önt az utánvét összegéről és a kiszállítás várható időpontjáról. Illetve e-mail-ben értesíti önt a GLSaz utánvét összegéről és a kiszállítás várható időpontjáról, mely e-mailben lehetősége van a kiszállítási címet és időpontot megváltoztatni.
Ha MPL-lel kérte a szállítást, akkor a posta SMS-ben értesíti önt az utánvét összegéről és a kiszállítás várható időpontjáról.
Hogyan fizethetem ki a megrendelt termékeket?
A megrendelését utánvéttel a csomag átvételekor a futárnak fizetheti ki. Ha a termékeket „postán maradó” csomagként rendelte, akkor az ön által kiválasztott postahivatalban fizetheti ki a csomagot az átvételkor.
Bankkártyával tudok-e fizetni?
A webáruházban megrendelt termékek kifizetésére bankkártyás fizetést nem tudunk elfogadni.
A személyes átvétel esetén a budapesti Lovas Szakáruházban van lehetőség bankkártyás fizetésre (Visa, Visa Electron, Mastercard).
Elfogadnak-e utalványokat vagy egészségpénztári kártyát?
Nem. Saját vásárlási utalványaink kivételével jelenleg nem fogadunk el utalványokat.
Mit tegyek, ha sérülten érkezett a csomag?
Az átvétel előtt a csomagot nem bonthatja ki, de kérjük a csomag sértetlenségét mindenképpen ellenőrizze. Ha a csomag sérült, akkor mindenképpen a futárral vetessen fel jegyzőkönyvet a kárról és kérjük a jegyzőkönyvet továbbítsa nekünk. Ha a csomagot nem ellenőrzi az átvételkor, a jegyzőkönyv hiányában sajnos nem áll módunkban utólagos reklamációt elfogadni.
Hogyan kapom meg a számlát?
Az eredeti számlát az Elállási nyilatkozattal együtt a csomagba helyezzük.
Van a termékekre jótállás?
A termékekre vonatkozó kellékszavatosság, termékszavatosság és jótállásról az alábbi link alatt kap részletes tájékoztatást: Szavatosság
Élhetek-e az Elállás jogával?
Az Elállási joggal kapcsolatos részletes tájékoztatás az alábbi link alatt található: Elállás joga
Rossz méretben rendeltem a terméket, kérhetek cserét?
Kérjük hívja ez ügyben ügyfélszolgálatunkat. Kérjük, érdeklődjön elérhetőségeink egyikén: Kapcsolat oldal
Honnan értesülhetek az akciókról, újdonságokról?
Kérjük iratkozzon fel e-mail címével Hírlevél szolgáltatásunkra.
Kérjük olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket!