Lovasfelszerelés, lószerszám, lovas ruházat, webáruház

Kategóriák
LónakLovasnakÁpolás, LótartásTakarmányozásVillanypásztorSzakágAjándékPályaProblémák szerintSzettekLegújabb termékekOutlet, akciós termékekHorseCoinKutya, Macska

Általános szerződési feltételek

Jelen Általános Szerződési Feltételek a Nagy Lovas Kft által üzemeltetett www.nagylovas.hu webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket tartalmazza. A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, a későbbiekben nem kereshető vissza. Szerződés nyelve: magyar. A szerződés nem utal magatartási kódexre.

Az ÁSZF letölthető innen: Letöltés (pdf)

TARTALOMJEGYZÉK

ÜZEMELTETŐI ADATOK

Cégnév: Nagy Lovas Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely:  Budapest 1174 Lilaakác utca 25.
Lovas Szakáruház: Budapest 1101, Kőbányai út 41/c.
Adószám: 24306111-2-42
Közösségi adószám: HU24306111
Cégjegyzék szám: Cg.01-09-171071
Kibocsátó cégbíróság: Fővárosi Cégbíróság
Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-133660/2017.
Elektronikus elérhetőség: info@nagylovas.hu
Rendeléssel kapcsolatos információ: 06-70-333-2287
(munkanapokon 10-18h, szombaton 9-13h) 
Rendeléssel kapcsolatos elektronikus elérhetőség: rendeles@nagylovas.hu
A webshopban megrendelt termékek személyes átvételi helye:
Lovas Szakáruház: Budapest 1101, Kőbányai út 41/c.
Központi telefonszám: 06-1-433-42-66 (munkanapokon 10-18h, szombaton 9-13h) 

TÁRHELYSZOLGÁLTATÓ ADATAI

Veres És T. KFT
Székhelye: 5900 Orosháza Kossuth tér 10.
Telephelye: 5900 Orosháza Bercsényi u. 18/a
E-mail címe: info@orosnet.hu

MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK KÖRE

Webshopunkban a lovassporttal kapcsolatos felszerelések, lószerszámok, lovasruházat, a lótartáshoz szükséges termékek, ajándéktárgyak és kiegészítők vásárolhatók meg. Webáruházon keresztüli megrendeléssel, házhozszállítással.
Termékeink termékcsoportokba sorolva találhatók meg.
Termékeink megvásárolhatók kis és nagykereskedők számára személyesen is üzleteinkben előzetes megrendelés nélkül is. Egy raktárkészletből szolgáljuk ki a webshopon keresztüli megrendeléseket, valamint a személyesen üzleteinkben vásárlókat. Az aktuális készletről kérjük érdeklődjön telefonon.

ÜZLETEINK

Lovas Szakáruház
1101-Budapest, Kőbányai út 41/c.
Email: rendeles@nagylovas.hu
Központi tel: 06-1-433-4266
Rendeléssel kapcsolatos információ: 06-70-333-2287
Kis és nagykereskedelmi információ: 06-70-333-2283

TERMÉKEK ÁRAI

A megvételre kínált termékek eladási árai Forint bruttó árak és tartalmazzák a törvényben előírt Áfát.

Az ellenértéken felüli (járulékos) költségekről szóló előzetes tájékoztatás.
A fogyasztó által megrendelt termékeknél GLS futárszolgálati, vagy Magyar Postán (MPL) keresztüli szállítás esetén szállítási díj és utánvételi költség megfizetésének kötelezettsége a fogyasztót terheli. Információkat a szállítási költségről a Szállítási költség menüben talál.
Külön csomagolási költséget nem számítunk fel.

A fogyasztó által megrendelt termékeknél személyes átvételi mód esetén az áru ellenértékén felül nincs járulékos költség.

FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK

www.nagylovas.hu honlapot a Felhasználó saját felelősségére használhatja. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a honlap üzemeltetője nem vállal felelősséget a használat során esetlegesen felmerülő károkért.

Ha a Felhasználó megrendelést küld a www.nagylovas.hu webáruház oldalain, és a Vállalkozás a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a fogyasztó (felhasználó) és a vállalkozás között.

RENDELÉS MENETE

A vásárlás nem kötött regisztrációhoz. A megrendeléskor szükséges, hogy a Felhasználó a megrendelés teljesítéséhez valamint a számlázáshoz szükséges adatokat megadja a megrendelési folyamat során (név, számlázási és szállítási cím, telefonszám, e-mail cím).

Termékkeresés

Termékek kosárba helyezése

Kosár

A kosár oldalon megtalálja az összes kosárba helyezett terméket. Itt törölheti vagy módosíthatja a termékek mennyiségét. Innen tovább a tud menni a pénztárhoz vagy folytatni tudja a vásárlást.

Tovább a pénztárhoz ˃ itt a szállítási és számlázási adatokat kérjük megadni. Ezután a szállítási módot és a fizetési módot lehet a listából kiválasztani. A jobb oldalon fent a termékek ára mellett a szállítási módhoz tartozó szállítási költség is szerepel. A Felhasználó a megrendeléssel kapcsolatos megjegyzését a „megjegyzés” panelbe írhatja be. A „Rendelés elküldése” gombra kattintva küldheti el megrendelését. Tájékoztatjuk, hogy megrendelése fizetési kötelezettséggel járó megrendelés. Ezután az oldalon egy üzenet jelenik meg, megrendelése sorszámával.

ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSA

A Felhasználó esetleges félrekattintásának, az adatbeviteli hibák kijavítására a "Megrendelés elküldése" gomb megnyomása előtt van lehetősége.
A webáruházban a vásárlás során a Felhasználó a Kosár ikonra kattintva láthatóvá válik a kosara tartalma. Egy oldal nyílik meg, ahol láthatóvá válik az összes termék, melyet ön a kosárba helyezett.  A törölni kívánt termék sorában, a sor végén lévő "Töröl" gombra kattintson az egérrel, ekkor az Ön kosara frissül, az adott tétel pedig törlődik. Amennyiben minden eddig kiválasztott terméket törölni kíván, úgy az oldal alján található „kosár ürítése” gombra az egérrel kattintva minden terméket kitörölhet. A termék megrendelési folyamat lezárása előtt Ön minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba „visszalépés” gombra kattintva.  Ekkor az esetlegesen tévesen bevitt adatokat tudja módosítani, illetve új terméket vagy mennyiséget vehet fel.
A Felhasználó által megadott a vásárlói és szállítási adatok megadása során az esetlegesen tévesen megadott adatokért, és az azokból adódó károkért, illetve a hibás adatokból eredő teljesítésért az Üzemeltető semmilyen formában nem vállal felelősséget.

MEGRENDELÉSEK VISSZAIGAZOLÁSA, FELDOLGOZÁSA

Az Üzemeltető a Fogyasztó részére 48 órán belül e-mailben automatikus visszaigazoló e-mailt küld a megrendelésről. Amennyiben a Fogyasztó nem kapja meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a Fogyasztó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni.
Az automatikus visszaigazoló e-mail a következőket tartalmazza: a megrendelés sorszámát, a megrendelő adatait (a pontos számlázási, szállítási címet, e-mail címet, telefonszámot) a megrendelt termék(ek) nevét, árát, paramétereit, a választott fizetési és szállítási módokat,   valamint a Megrendelő rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon hétfőtől péntekig 10 órától folyamatosan a nyitva tartási időben történik. A nyitvatartási időn kívül leadott megrendelések a következő első munkanapon kronológiai sorrendben kerülnek feldolgozásra.

Amennyiben minden megrendelt termék készleten van, úgy külön értesítés nélkül elküldjük a Megrendelő részére a termékeket UTÁNVÉTTEL. A Megrendelőt a GLSilletve az MPL értesíti SMS-ben vagy e-mailben a csomag kiszállításának várható időpontjáról.

Általános teljesítési határidő:  belföldre a csomag feladásától számított 2 munkanap.

Abban az esetben, ha megrendelése pontosítást igényel, esetlegesen nincs minden termék azonnal készleten, munkatársunk telefonon vagy e-mailben megkeresi a megrendelőt a megrendeléssel kapcsolatban. A megrendelő későbbi válasza esetén a teljesítési határidő módosulhat. Amennyiben az értesítésre sem válaszol a Megrendelő, úgy a megrendeléstől számított 5 munkanap után a rendelést töröljük.

Részteljesítés: Amennyiben nincs minden megrendelt termék készleten, a vállalkozás megkísérli minden esetben a Megrendelőt telefonon értesíteni. A Megrendelő tudomásul veszi, amennyiben nem lehetséges a Megrendelőt elérni, akkor a megrendelésből készleten lévő termékeket a vállalkozás a Megrendelő részére elküldi. A vállalkozás mérlegeli a megrendelést. Ha készleten lévő megrendelt termék értéke kevesebb, mint a szállítási költség, akkor a készleten lévő terméket nem küldi el a Megrendelőnek.

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL esetén kollégánk értesítése után a Megrendelő a nyitva tartási időben (Kapcsolat oldal) a megrendelt termék(ek)et a Lovas Szakáruházban (Budapest-1101 Kőbányai út 41/c) veheti át. Itt lehetőség van készpénzes vagy bankkártyás fizetésre (VISA, VISA ELECTRON, MASTERCARD).
Amennyiben a megrendelt termék(ek) et Személyes átvétel-el rendelte meg,  az árucikkeket a megrendeléstől számított 5 munkanapig (este 18 óráig) tudjuk eltenni a Megrendelő számára, ezután a rendelést sztornózzuk.

UTÁNVÉTEL esetén a megrendelt termék(ek) értékét és a szállítási díjat a csomag átvételekor a kézbesítőnek/futárnak kell készpénzben kifizetnie.
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a csomagon észlelt sérülés esetén azonnal kérje a jegyzőkönyv felvételét. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Az üzemeltető a megrendelt termékekről számlát állít ki, a Megrendelő által megadott számlázási adatok alapján. Az eredeti számlát valamint az Elállási nyilatkozatot a csomagba helyezi.

HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS, INFORMÁCIÓK

A megrendelt termékek kiszállítását az MPL illetve a GLSvégzi. A csomagok kézbesítése munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban történik. Az MPL amennyiben nem tudja kézbesíteni a csomagot a Megrendelő számára, úgy értesítőt hagy, hogy melyik postahivatalban mikor vehető át a csomag.
Amennyiben a Megrendelő "postán maradó" szállítást választ, úgy az MPL  SMS-ben történt értesítése után a megrendeléskor megjelölt postahivatalban személyesen veheti át a  csomagot.
A GLSfutárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, a megadott telefonszámon  vagy e-mailben értesíti a címzettet. Ha kézbesítéskor nem érhető el a címzett, akkor a futár a kiszállítási címen értesítést hagy.

KÖLTSÉGEK

Az ellenértéken felüli (járulékos) költségekről szóló előzetes tájékoztatás

SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG TÁBLÁZAT

Házhoz szállítás Magyarország területére a Szállítások menüpont alatt találja meg.
A csomag súlydíj és az érték együttesen adja meg a termék árán felül az utánvét díját.
 

Néhány termék, melyek súlyuknál és nagy terjedelmük miatt nem szállíthatók sem MPL-lel sem GLS-vel egyedi szállítást igényelnek. A megrendelt mennyiség és szállítási hely ismeretében lehetséges a pontos szállítási díj és várható kiszállítási idő megállapítása. Az egyedi szállítás díjáról a Megrendelőt e-mailben értesítjük.

Vannak olyan termékek melyek fizikai adottsága miatt más termékekkel nem összecsomagolhatók. Ezen fizikai tulajdonságokat ilyen számú termék között sajnos nem tudjuk automatikusan vizsgálni, így fenntartjuk a jogot ilyen rendelések esetében a megrendelést több csomagként elküldeni, melynek plusz költsége a vevőt terheli.
Néhány példa: Ostor + nyalósó
Nyalósó+ pohárkészlet
Akadályrúd + 5l-es sörényápoló
Amennyiben lehetséges, hogy az önrendelése ilyen kategóriába esik, kérjen tájékoztatást telefonon.

 ELÁLLÁS JOGA

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény értelmében a fogyasztó 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat vásárlási szándékától.
A fogyasztó elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék megérkezésének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről ELSŐ RÉSZ I. Fejezet 2. § a)

„fogyasztó: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje”

ELÁLLÁSI JOG GYAKORLÁSÁNAK MENETE

Letölthető elállási nyilatkozat

A fogyasztó a termék átvételétől számított 14 napon (naptári nap) belül élhet elállási jogával.
Az általános szabályok szerint a határidőbe a termék átvételének napja nem számít bele.
Elállás esetén a fogyasztó köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni (postára adni, vagyis intézkedni az elküldés iránt) a vállalkozásnak a Nagy Lovas Kft. 1101-Budapest, Kőbányai út 41/c. címre.

Elállásra vonatkozó igényét a fogyasztó e-mailben, telefonon, vagy személyesen jelentheti be  (Nagy Lovas Kft.  T:06-1-433-42-66, 06-70-333-2287, info@nagylovas.hu ).

Az Elállási nyilatkozat itt tölthető le: Letöltés

A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A portósan (utánvéttel) visszaküldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni.
Amennyiben a Fogyasztó használt vagy sérült állapotban juttatja vissza határidőn belül a terméket, akkor a termék ebből fakadó értékcsökkenésért felelősséggel tartozik a Fogyasztó a vállalkozás felé. Ebben az esetben vállalkozásunk értékcsökkenten, a termék árának maximum 50%-ig vásárolja vissza a terméket a fogyasztótól, de minden esetben egyedi elbírálás alapján.

A vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül a Fogyasztó által kifizetett teljes összeget, - kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a vállalkozás által felkínált, legolcsóbb (személyes átvétel) szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott - a fogyasztó bankszámlájára átutalja.

Visszatartás joga: A vállalkozás mindaddig jogosult visszatartani az elállással érintett termék vételárát és a szállítási költséget, amíg a fogyasztó vissza nem szolgáltatta részére a terméket, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte. 

A vállalkozás fenntartja a jogot, a termék hibás címre való küldése esetén a termék áruházba való eljuttatásának felszámolására. Így kérjük, a visszaküldött árút MINDEN esetben a  1101 Budapest, Kőbányai út 41/c címre juttassák vissza. Máshova küldött csomagok átszállítása költséggel járhat a vevő részére.

 A fogyasztót nem illeti meg az elállási jog:

29. § (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát
a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
h)17 - a (2) bekezdésben foglalt kivétellel - olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.
(2) Az (1) bekezdés h) pontjában meghatározott esetben a 20. § szerinti jog a fogyasztó által kifejezetten kért szolgáltatásokon és a karbantartás vagy a javítás elvégzéséhez felhasznált cserealkatrészeken felül kínált szolgáltatásokra vagy termékekre kiterjed.

Amennyiben a terméket határidőn túl küldik vissza nem áll módunkban kicserélni, maximálisan 10 napig tároljuk díjmentesen!

KELLÉKSZAVATOSSÁGRÓL, A TERMÉKSZAVATOSSÁGRÓL ÉS A JÓTÁLLÁSRÓL SZÓLÓ TÁJÉKOZTATÓ

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Nagy Lovas Kft hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb 3 hónap.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Nagy Lovas Kft vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
[Ha a vállalkozás jogszabály vagy szerződés alapján jótállásra köteles, az alábbi 3. pont beillesztése is szükséges a tájékoztatóba:]

3. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén jogszabály vagy szerződés alapján jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A szerződésben vagy jogszabályban meghatározott jogok és határidő.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

SZAVATOSSÁGI, JÓTÁLLÁSI IGÉNYEK ÉRVÉNYESÍTÉSE

A Fogyasztó szavatossági igényeit az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:
Cégnév: Nagy Lovas Korlátolt Felelősségű Társaság.
cím: 1101-Budapest, Kőbányai út 41/c.
Telefonszám: 06-1-433-4266, 06-70-333-2283
E-mail cím: info@nagylovas.hu

PANASZÜGYINTÉZÉS

A Felhasználó a termékkel vagy a Vállalkozás tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Cégnév: Nagy Lovas Korlátolt Felelősségű Társaság.
cím: 1101-Budapest, Kőbányai út 41/c.
Telefonszám: 06-1-433-4266, 06-70-333-2283
E-mail cím: info@nagylovas.hu

A vállalkozás a szóbeli panaszt lehetőség szerint azonnal megvizsgálja és szükség szerint orvosolja. Ha erre nincs lehetőség, illetve a Felhasználó a panaszkezeléssel nem ért egyet, akkor a vállalkozás a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel. A vállalkozás a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadja, ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.
A vállalkozás a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.
Egyéb esetben a vállalkozás az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.
A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a vállalkozás egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését. Ezt a számot a vállakozás a Felhasználóval közli.
A vállalkozás az írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben postai levélben megválaszolja.
A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni.

A panaszról felvett jegyzőkönyv tartalmazza az alábbiakat:

A panasz elutasítása esetén a vállalkozás az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót, valamint köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy a Békéltető Testület eljárását kezdeményezheti.

JOGÉRVÉNYESTÉSI LEHETŐSÉGEK

A vállalkozás és a Felhasználó közötti esetlegesen fennálló jogvitákat a vállalkozás békés úton tárgyalás útján igyekszik rendezni. Amennyiben a vállalkozás és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a vállalkozással való tárgyalások során sem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

Valamennyi  Békéltető Testületek elérhetősége:

Baranya Megyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36. 
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109. 
Telefonszáma: (72) 507-154 
Fax száma: (72) 507-152 
Elnök: Dr. Bodnár József 
E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4. 
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500 
Fax száma: (76) 501-538 
Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna 
E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület
Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5. 
Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775 
Fax száma: (66) 324-976 
Elnök: Dr. Bagdi László 
E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu bmkik@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. 
Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870 
Fax száma: (46) 501-099 
Elnök: Dr. Tulipán Péter 
E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. 
Telefonszáma: (1) 488-2131 
Fax száma: (1) 488-2186 
Elnök: Dr. Baranovszky György 
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. 
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék 
Fax száma: (62) 426-149 
Elnök: Dr. Horváth Károly 
E-mail cím: info@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6. 
Telefonszáma: (22) 510-310 
Fax száma: (22) 510-312 
Elnök: Dr. Vári Kovács József 
E-mail cím: fmkik@fmkik.hu bekeltetes@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a. 
Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217 
Fax száma: (96) 520-218 
Elnök: Horváth László 
E-mail cím: bekelteto@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10. 
Telefonszáma: (52) 500-735 
Fax száma: (52) 500-720 
Elnök: Dr. Hajnal Zsolt 
E-mail cím: hbkik@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület
Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15. 
Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440. 
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék 
Fax száma: (36) 323-615 
Elnök: Dr. Gordos Csaba 
E-mail cím: hkik@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. 
Telefonszáma: (56) 510-610 
Fax száma: (56) 370-005 
Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit 
E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36. 
Telefonszáma: (34) 513-010 
Fax száma: (34) 316-259 
Elnök: Dr. Rozsnyói György 
E-mail cím: kemkik@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a 
Telefonszám: (32) 520-860 
Fax száma: (32) 520-862 
Elnök: Dr. Pongó Erik 
E-mail cím: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1055 Budapest Kossuth tér 6-8. 
Telefonszáma: (1)-474-7921 
Fax száma: (1)-474-7921 
Elnök: dr. Csanádi Károly 
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6. 
Telefonszáma: (82) 501-000 
Fax száma: (82) 501-046 
Elnök: Dr. Novák Ferenc 
E-mail cím: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2. 
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180 
Fax száma: (42) 420-180 
Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin 
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület
Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. 
Telefonszáma: (74) 411-661 
Fax száma: (74) 411-456 
Elnök: Dr. Gáll Ferenc 
E-mail cím: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület
Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2. 
Telefonszáma: (94) 312-356 
Fax száma: (94) 316-936 
Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán 
E-mail cím: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3. 
Telefonszáma: (88) 429-008 
Fax száma: (88) 412-150 
Elnök: Dr. Vasvári Csaba 
E-mail cím: info@bekeltetesveszprem


Kapcsolat
Nagy Lovas Kft
Cím: 1101 Budapest, Kőbányai út 41/c
E-mail:
Tel: 06-70-333-2283
Vevőszolgálat
Hétfő: Szünnap (Az állatpatika nyitva van)
K-P: 10-18h
Szombaton: 9-13h
Vasárnap: Szünnap
E-mail:
Tel: 06-70-333-2287